12. 6. 2011

Čo ti j*be tatatata..

.. v jednoduchosti je síla

Společnost O2 nebude NIKDY super. Možná za svou politiku odměňování zaměstnanců - aneb KOLIK NALŽEŠ, TOLIK DOSTANEŠ - peněz, možná proto, že ten kdo je zákazníkem O2 jim nebude průměrně za 23 minut.
Sám jsem si to zkusil. O2 Open air festival a pro lidi se simkou O2 spoustu výhod a věcí zdarma. Kdo by to za to páďo s kreditem nebral? Hurá.. při cestě z hypermarketu si říkáte - "hmm to jsem je ale oje*al!! Za 50 Kč mám simku, kredit 50 kč a tisíc možností na festivalu." Jako hřebík v řiti si připadáte až když se chcete zaregistrovat do parádního megavýhodného super klubu O2 EXTRA. Formulář nefunguje a na lince - ani po 3 telefonátech s nadávkami vám to prostě neaktivují. - ČAS 38 MINUT
Kamarád si koupil internet domů. Zapojil. Nefunguje. Smlouva na 2 roky. Doj*b. "Chcete aby k Vám přišel člověk a zdarma (500 kč) to opravil? :)".. - ČAS 21 MINUT
Pokud nemáte co dělat, máte chuť se pohádat a chybí důvod, kupte si cokoliv od O2 ^ ^. Že kecám? Dejte si schválně do google: o2 podvodníci.


Abych se vůbec dostal k tomu, o čem je tenhle článek: O2 možná nikdy nebude super taky díky reklamám.... bublinka se prodírááá krásnou modrou vodou... vyplyne na povrch... O2



Určitě jste si všimli nekonečně opakujících se reklam jako polévky od knoru, jogurt z dobré maminky, kostíci, nebo nekonečně ohrané ženské vytahující prací prášek a aviváž nebo co z kabelky kdekoliv.

Vůbec nezáleží, kolik ta firma do výroby reklamy vrazí, protože zaujmout dokáže jediné - neustále opakující se melodie nebo láhev mléka Lactel.

I ten největší televizní ignorant si musel všimnout reklamy na XXX Lutz


Téhle reklamě bych dal 100 bodů a jedinečné PRVNÍ místo všech reklam. Po celém světe ji nesnáší 98% lidí, ale VŠICHNI znají firmu XXX LUTZ a Möbelix!
Větší prdel to ale je, jak musíte uznat ještě v jiném jazyce ^ ^



PS: taky nesnášíte, když chcete napsat článek o tom, jak je super reklama XXX LUTZ a nakonec to zabalíte v půlce kvůli O2?! Nesnáším tu společnost.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat