15. 12. 2011

SRAČ*Y!


Pane bože...
.. občas bych si přál mít IQ 80 a méňě.

Jestli já budu někdy v zaměstnání, ve kterém bude potřeba práce ve skupině lidí a někdo z nich bude takový typ idiota, kterého potkávám denně tak mě asi mrd*e.

Ono se říká - pro dobrotu na žebrotu, ale já jsem prostě takový. Debil.

Prosím, vysvětlí mi někdo, proč člověk, který absolutně NIC neumí, NIC nikdy nedokázal, maximálně se do hlavy našrotit kecy, které vživotě nikdy nepoužije, tudíž je v normálním životě naprosto neschopný, nepoužitelný a zbytečný, může mít tak velké EGO? Myslet si o sobě, jaký je borec, protože vyhrál počítačovou hru, má vyznamenání, nebo 40 lajků u fotky na facebooku? Vždyť na to se už dávno nehraje.
Nemyslím si o sobě, jak jsem úžasný a skvělý nádherný dokonalý, ale myslím si, že normálně rozumně uvažuju a naprosto mě vytáčí takovéhle chování. NIKDY jsem se za svoje názory nestyděl a neschovával.

Vzkaz pro všechny kolektivy, ať už ve škole nebo v práci - važte si lidí, kteří pro Vás něco dělají, protože jinak se naserou a můžete si za to sami. Tímto článkem děkuju za neustálý přísun zápisů Kačysce, děkuju kamarádům které mám rád a vím jak to, co dělají myslí a dělají to dobře a vyzývám je, ať se na všechny vyserou a jedou si svoje :).





Žádné komentáře:

Okomentovat