7. 9. 2011

Umřeli...

... a já jsem hrozně cool když se přidám do všech událostí a do skupin.

Pro začátek tohoto krátkého postřehu ve formě článku chci říct, že mě to samozřejmě taky moc MRZÍ, taky jsem smutný a příjde mi to líto. Naši hokejisti byli skvělí...

Byl bych daleko více cool, kdybych si dal jako profilovku černý čtvereček, přidal se do asi 15 událostí, 4 skupin a zítra přišel do školy v černém tričku, jako někteří ostatní COOL lidi? Facebook zaplavil nový fenomén.
Každý den zemře na silnicích několik tisíc lidí, v letadlech méňě.. Pořád jsou to ale lidi, jako ostatní. Facebook "nejnovější" nečtu už dávno a po dnešku si ho raději ani nevšimnu.. Mrzí mě, kolik lidí se stane jen hloupou ovcí v davu... Kolik z Vás doma zapálilo svíčku, udělali minutu ticha, nebo Vám ukápla slza?

..SHAME ON YOU.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat