24. 9. 2011

Češi, nemáte talent!

.. tak si ho vyrobíme.

Jediná soutež z celého světa posílá svého vítěze do Las Vegas. Česko-Slovensko má talent se stalo už v minulém roce oblíbenou televizní show zhruba milionu Čechů. Oproti Superstár to má obrovskou výhodu - různorodost čísel. Na scéně se střídají akrobaté, tanečníci, transky, kouzelníci a i zpěváci.

Určitě si vzpomínáte na Susan Boyle, kterou objevil právě Britský GOT TALENT. Z ženy, kterou neměl nikdy nikdo rád, nikdo si ji nevšímal, se stala celosvětová celebrita. 75 milionů zhlédnutí na youtube, statisíce prodaných knih a cédéček. Susan teď "sní svůj sen"....

Až druhý ročník talentu přinese něco extra.. Vedle pána, který přijel znova (pán Patrovič), a taky vedle pána "áno" to bude opravdová BOOMBA!

"Zpívám si doma.. a občas taky kamarádkám.. ... pracovala jsem v pojišťovně, trošku se věnuju kosmetice a taky dětem jsem se věnovala.." - s tímhle přišla starší sympatická paní, která se rozhodla "zkusit štěstí v takové soutěži". Monika Stanislavová začíná zpívat. Na obrazovce se střídají nevěřícné pohledy porotců, nadšené publikum a paní Monika, která do toho dává všechno (co se u kamarádek naučila ^^.)


Neuvěřitelné - v Česku a na Slovesku máme svojí Susan Boyle !!! <- ano, opravdu neuvěřitelné. Zkuste si dát do google "Monika Stanislavová", a možná Vás překvapí, kterým kamarádkám (na Slovenské televizi a se 4mi vydanými CDčky) zpívá.

Škoda že to nevyšlo... Produkce to myslela určitě dobře :).. Nebo žeby nekontrolovaly soutěžící ?

Před pár dny jsem si taky pročítal reakce na můj článek o mrtvých hokejistech - "Tome, já jim tu památku uctil sice jen na FB, ale díky nim jsem byl hrdý na to, že jsem Čech." Ano, byl to ale článek o dnešním pozérském přístupu, kdy jde každému stejně jen o to být strašně super, nebo vydělat balík peněz.. Tady máte fotku z facebooku jednoho redaktora IDNES. Více už k tomu opravdu nemám co napsat.

1 komentář:

  1. Bože, ta Bílá, to je tak strašně afektovaná neupřímná k*áva... A ta paní zpívá strašně falešně! A jestli je tohle ten náš uměle vytvořený "talent", tak to jsme na tom asi fakt hodně špatně ... Super článek;)

    OdpovědětVymazat