12. 7. 2011

Zamilovaný do....

.... představy? Ideálu?

Je těžké procházet stádiem puberty... a postupně si uvědomovat, že to, na co čekám a doufám že přijde asi vživotě nepotkám.

Žiju, bavím se, dělám co mě baví a mám úžasné kamarády. Zní to dokonale, žejo. Je to perfektní.. ale aby to mohlo být opravdu dokonalé, chybí tomu poslední část.. Poslední částí jsou takové ty es em esky, obejmutí, líbání s myšlenkami - miluji tě (ne - och už budu) a hlavně s "motýlky v břiše".

Čas uvědomit si, že to takhle asi nikdy nebude? Jsem lev, jak už jsem psal, a ti mají svůj ideál vysněného partnera. Pokud ho nesplní, jdou dál..

Opravdu pořádně zamilovaný jsem byl jen jednou, a to už je sakra dávno.. Škoda že jsem s tím v té době (bylo mi asi 13?) něco udělat. Od té doby poznávám pořád fajn lidi, které mám moc rád..

Na druhou stranu, jsou prázdniny. Jsem mladý a pěkný a měl bych si to užívat, užívat ten flirt, xx a podobně ^^.

Pokud ale přecejenom o někom, kdo by za to stál, víte, pište třeba sem.


Tak hezké prádniny.. a chraňte se - minimálně třicítkou ^^ 

Žádné komentáře:

Okomentovat