17. 7. 2011

Party o'clock!

Tyhle prázdniny budu ležet doma v posteli se zapnutým filmem. Budu odpočívat od všeho a od všech!

Nakonec jsem rád že mi ten plán nevyšel ^^. První 1/4 prázdnin máme za sebou a mě přijde, že po prázdninách budu potřebovat prázdniny od prázdnin.
Spánek minimálně do 10ti, squash, běh a oběd. Odpoledne pak s kámošem/kámoškou na "něco studeného", pokec, tanec, fitko, večer hlavně pryč z domu. Každý den je to skoro stejné, ale přece jiné.


Připadám si jako ve vysněném světe - venku úžasně teplo, sluníčko, všichni s úsměvem a skoro nazí. Do toho studené drinky, párty, méně práce a absolutní volnost. Žádné věty typu - "až to dodělám", "ještě musím", "promiň nemůžu".. ! Jak v 10 dnech zažít letní lásku, obrovskou párty, nákupy, spaní u kamarádů, kvalitní xx, běh v největší bouřce, koupání v ledovém potoce a spoustu dalšího?! Podívejte se na svou ruku
A nyní zase na mě, mám 2 vstupenky do divadla, které se proměnily na perly 

Všechno je možné s mužem jako jsem já ^^. Tak si užívejte prázdniny a neseďte u toho facebooku

Žádné komentáře:

Okomentovat