9. 4. 2011

Miluju tě, pi*u pi*u

Jací vlastně jsou? Skoro stejní jako my. Na první pohled hodní, milý, pozorní. Někteří. Tenhle skoro týden se mi líbil. Měl jsem šanci poznat zhruba 30 frantíků. Všichni byli ubytováni doma u kamarádů, s kterýma se seznámili přes net. Já neměl nikoho. Byl jsem tam od toho, abych si s nima užíval a točil je. V pondělí večer přijeli a ubytovali se. Já je ale viděl až v úterý ráno, na prezentacích. Jak jsem psal výše, na první pohled jsou dokonalí. Většinu prezentací ticho. Když se ale začali bavit mezi sebou, a více se projevovat, bylo jasné, že některé vlastně ani poznat nechci. Kouřit a pít před (s) učiteli je myslím i pro nás trošku hardcore. Hold né všichni mají štěstí na dokonalého Francouze. Ve středu se byli podívat ve Štramberku a odpoledne na radnici. Vypadali, že je docela i zajímá všechno okolo. Do kamery mi obvykle říkali, že jsou Češi skvělí, usměvaví a že je naše město krásné a barevné. Ve čtvrtek jsme brzo ráno vyrazili do Kopřivnice, kde se byli podívat v nějaké firmě a my mezitím nakupovali - bublifuk, tamagoči (aby mi nebylo líto, že nemám žádného Francouze) a míček na provázku. Odpoledne jsme pak vyrazili do Ostravy, tam jsme se podívali dolů do dolu a hurá na shopping do Avionu. Nedivil jsem se, že se jim zdá u nás všechno levné. Nakoupili si od triček, mikin až po kalhoty nebo různé doplňky. Já měl taky konečně šanci poznat trošku víc například Lisu nebo Huga. Hned po 30 minutách jsem byl naprosto ohromen. Jsou úžasní (ti dva)prostě přesně takoví, jak si Francouzy představujeme. Zbytek odpoledne a večera jsme strávili cestou domů a flákáním se po městě a hospodách. V pátek nás čekalo už jen rozloučení a zamávání odjíždějícímu autobusu. Čekal jsem ale, že to bude jednodušší. Sám jsem byl překvapený, co semnou udělala představa, že už je jako jediný asi v životě neuvidím (jelikož jsem neměl žádného doma, do Francie za nima jako ostatní příští měsíc nepojedu). Lisa, Hugo, Victoire, Justine, Quentin, Kevin, Thomas and Caroline - i really miss you. Byl to úžasný týden. Teď už jen zbývá sestříhat video, napsat zprávu a složku Épinal nadobro zavřít.... Jen na to, co jsem řekl Lise už nikdy nezapomenu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat