25. 4. 2011

Jmenuji se Tom, jsem lev.

A jsem na to k*rva pyšný! 
Jeho "kapitál" je v příjemném vystupování, inteligenci, vytrvalosti a cílevědomosti, díky kterým má většina Lvů v životě úspěch.   <--- nebyli by jste?!


Na horoskopy, a podobné (pro někoho) pí.. blbosti docela věřím. Vlastně začal jsem po tom, co se to začalo plnit. To že jsem lev - vůdce, organizačně schopný a reprezentativní moje okolí ví - moc dobře ^ ^. Přeju si magickou lásku, ve který budu velkorysý a romantický <- pokud mě chceš, piš SEM <- (zn.: spěchá)


Jako lev mám ale pár výhod. 
1) nestydím se - seznamovat se, bavit se
2) rozdávám radost - to je pravda - prý (poznámka autora: jen když mám dobrou náladu)
3) jsem schopný pracovat - (poznámka autora: buzerovat ostatní), a nevadí mi to
4) jsem král zvířat - bez komentáře =D ^ ^

Na druhou stranu, osud se dá přechcat - "zlomíš si kotník - dávej si pozor" <- a já pak blbec nejdu ani na Zumbu... "Tenhle týden by sis měl dávat pozor na peníze, někdo Tě obere!" <- výhoda je si to přečíst dopředu, investovat (utratit je za kraviny) a máš týden klid.

A pokud na znamení věříš, nech si ho vytetovat na pr*el.. Doporučuju ^ ^







Žádné komentáře:

Okomentovat